Progres în Tehnologia Calculatoarelor



Acum 5 ani ne-am adunat în jurul nostru și ne-am minunat la micile specificații care se mișcă la comenzile noastre, făcând nu mult - cu excepția mutării de pe teren, am numit aceste jocuri. Astăzi hardware-ul în computere și alte dispozitive sa schimbat semnificativ; Am mers de la un hard disk "spațios" de 1 MB la 250 GB de spațiu. Grafica a făcut un salt uriaș pentru calculatoarele noastre, nu mai suntem limitați la puncte mici, dar cardurile noastre grafice de 256 MB ne permit să explorăm o lume virtuală în 3D. Sunetul sa schimbat și de la 4bit la 32 și destul de curând 64bit; Am trecut de la semnale sonore la cuvinte. În cele din urmă, viteza computerelor noastre iubite a crescut, de asemenea, de la kilobytes la gigabytes de berbeci. Într-o perioadă atât de scurtă de timp, am trecut de la ceea ce am numit tehnologia "avansată" până la dispozitivele superioare de astăzi. Deci, dacă sunteți ca mine, există o întrebare care ne lovește, ce urmează? Ei bine mi-ar plăcea să spun că vom fi capabili să punem pe ochelarii virtuali care ne vor permite să explorăm lumea virtuală ca și cum am fi fost în ea, dar acest lucru nu este probabil, băieți răi; Cu toate acestea, aceste tipuri de ochelari sunt în curs de construcție, dar este puțin probabil că vor ieși în orice moment în curând. Ceea ce ne putem aștepta să vedem este o îmbunătățire a programelor noastre Text-to-speech și versus versus după eliberarea plăcii de sunet pe 64 de biți, permițând computerului să înțeleagă foarte clar vocile noastre, de asemenea, ar trebui să vedem în curând mai mult "dept" în calculatorul nostru După cum probabil știți că majoritatea computerelor noastre pot rula pe 32bit rezoluție, este de așteptat ca Microsoft este ca pentru a aduce o rezoluție 64bit cu acolo versiunea viitoare a ferestrelor. De asemenea, viteza și grafica trebuie să crească mult mai mult, deja unele jocuri arată că sunt aproape reale și în curând vor arăta reale. Nu sunt sigur exact ce minune va avea hardware-ul computerului în viitor, dar un lucru este sigur că va fi ceva de înviințat și, din nou, următoarea generație va fi batjocorită așa-numita tehnologie avansată pe care o avem astăzi.

Postări populare